De meest recente creatie van Coca-Cola Creations, de creatieve tak van het bedrijf die ons drankjes met sterrenlicht en pixel-smaak gaf, is een samenwerking met elektronische muziek artiest en DJ Marshmello. Je vergist je als je denkt dat de artiest met Coca Cola samenwerkte om een drankje met marshmallowsmaak te maken. In plaats daarvan zijn Marshmello’s favoriete vruchten, aardbei en watermeloen prominent aanwezig in de nieuwe smaak.
De nieuwe smaak van Coca-Cola
Volgens Oana Vlad, senior director global strategy bij de firma, “probeerden we met onze derde Coca-Cola Creations druppel een onverwachte remix van smaken toe te voegen aan een heerlijke Coca-Cola smaak.”
In deze gloednieuwe mix hebben we een vibey mix van mijn favoriete smaken geknutseld, aldus een verklaring van Marshmello. Ik vind het fantastisch smaken en ik hoop dat het publiek het daarmee eens is.
Vanaf 11 juli kunnen klanten in de Verenigde Staten de nieuwe smaak kopen, die er ook is in een zero-suiker variant.
Later in de zomer zal het ook in andere landen verkrijgbaar
Volgens het bedrijf is dit de eerste keer dat Coca-Cola met een artiest samenwerkt aan een drank. De nieuwe smaak krijgt de volledige digitale behandeling van Coca-Cola Creations.
Op 9 juli debuteert het op het Twitch kanaal van de gamer Loserfruit, voor de lancering. En vanaf 25 juli zal iedereen met een blikje in zijn bezit toegang krijgen tot de website van Coca-Cola Creations door een QR code op de verpakking te scannen. De firma beweert dat AI technologie hun luisterervaring naar Marshmello’s nieuwste tune zal veranderen in een gepersonaliseerd stukje digitale kunst.